فروش ایکس باکس
نوشته شده توسط : یک دوست

لطفاً کالا را در شرایط اولیه خود همراه با جعبه یا جعبه بیرونی، دفترچه راهنمای کاربر، کارت‌های گارانتی و سایر لوازم جانبی در بسته‌بندی سازنده برای تحویل موفقیت‌آمیز نگهداری کنید. ممکن است برای اطمینان از آسیب یا نقص محصول قبل از صدور بازپرداخت / جایگزینی این کالا در صورت غیرمحتمل بودن کالای آسیب دیده، معیوب یا متفاوت تحویل شما، ظرف 10 روز پس از تحویل، واجد شرایط تعویض رایگان است. همچنین می توانید محصول را ظرف 10 روز پس از تحویل برای بازپرداخت کامل بازگردانید. لطفاً کالا را در شرایط اولیه خود، همراه با جعبه یا جعبه بیرونی، دفترچه راهنمای کاربر، کارت‌های گارانتی، و سایر لوازم همراه در بسته‌بندی سازنده نگهداری کنید تا یک تحویل موفقیت‌آمیز در بازگشت انجام شود.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری در شمال تهران به سایت ما مراجعه نمایید
ما ممکن است با شما تماس بگیریم تا از آسیب یا نقص محصول قبل از صدور بازپرداخت/تعویض اطمینان حاصل کنیم.

نسل جدید در مقایسه با سرمایه‌گذاری روی سخت‌افزار قدیمی، عملکرد سریع‌تری برای شما به ارمغان می‌آورد و خریدی مطمئن‌تر در آینده است. این بدان معناست که اگر می‌خواهید تعداد زیادی از عناوین Game Pass را بررسی کنید، Xbox One راه مناسبی برای انجام این کار است. با این حال، بسیاری از بازی‌های مشابه در Game Pass برای رایانه شخصی وجود دارند، بنابراین اگر به یک رایانه بازی مناسب دسترسی دارید، Xbox One تا حد زیادی اضافی است.

ایکس باکس سری ایکس

پس از به روز رسانی، کنترلرهای نسل قبلی نیز شاهد تاخیر بهبود یافته با کنسول های جدید خواهند بود. برای برخی از بازی ها، این به معنای 60 FPS یا حدوداً برای اولین بار در کنسول ها است. برای دیگران، این به معنای 120 FPS با تلویزیون های پشتیبانی شده است. تمام عناوین استودیو بازی Xbox شامل Smart Delivery هستند، بنابراین بدون توجه به کنسولی که بازی می‌کنید، بهترین نسخه بازی را دریافت می‌کنید. بازی‌های شریکی که انتخاب کرده‌اند شامل «تحویل هوشمند» باشند، این ویژگی را در صفحه بازی دیجیتالی خود یا روی جعبه‌ای که دیسک وارد می‌شود، یادداشت می‌کنند.

و با بازی های Smart Delivery، یک بازی را یک بار خریداری می کنید و بهترین نسخه آن بازی را برای کنسولی که روی آن بازی می کنید دریافت می کنید. برای انجام یک بازی سازگار با عقب، دیسک را وارد کنید یا کتابخانه خود را جستجو کنید و بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کالا به دلیل اینکه محصول بهداشتی یا مراقبت شخصی است غیر قابل برگشت است. با این حال، در صورت بعید بودن یک کالای آسیب دیده، معیوب یا متفاوت/اشتباه به شما تحویل داده شود، ما در صورت لزوم، بازپرداخت کامل یا جایگزینی رایگان ارائه خواهیم کرد. همه اقلام اسباب‌بازی به غیر از رده خودرو و فضای باز واجد شرایط تعویض/بازپرداخت رایگان، ظرف 7 روز پس از تحویل، در صورت غیرمحتمل بودن کالای آسیب دیده، معیوب یا متفاوت/اشتباه به شما هستند.

همانطور که Digital Foundry کشف کرد، با بازی‌های سازگار با عقب، این گزینه تقریباً به سرعت درایو داخلی کنسول‌های جدید است. حافظه داخلی Xbox Series X و Series S می‌تواند به سرعت پر شود اگر تعداد زیادی بازی را دانلود و بازی کنید (و نمی‌خواهید آن‌ها را حذف و دوباره دانلود کنید). درایو Xbox Series X، با ظرفیت 1 ترابایت، دارای 802 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس در هنگام راه‌اندازی است که هم اندازه فرمت‌شده واقعی درایو و هم فایل‌های سیستم و فضای کش اختصاص داده شده به سیستم عامل کنسول را شامل می‌شود.

حتی اگر نمی‌دانید ایکس‌باکس مورد استفاده شما می‌تواند پول نقد دریافت کند، با مقایسه قیمت‌ها در BankMyCell شروع کنید. ارزش Xbox خود را هنگامی که در سایت ما برای مدل جستجو می کنید، بیابید و ببینید هر شرکت بازخرید چه چیزی می تواند ارائه دهد. هنگامی که می خواهید یک ایکس باکس خراب را بفروشید، وضعیت سیستم خود را به عنوان "عیب" وارد کنید تا قیمت دقیق را دریافت کنید. بنابراین اگر با مشکل ذخیره سازی مشکلی ندارید و می توانید بعداً یک هارد دیسک اکسترنال برای ذخیره بازی ها تهیه کنید، فقط هر زمان که می خواهید بازی کنید این انتقال را به این طرف و آن طرف انجام دهید که انتقال بازی ها بین 10 تا 15 دقیقه طول می کشد.

و زمانی که بازی‌ها نمی‌توانند نرخ فریم ثابتی داشته باشند، پشتیبانی از نرخ‌های تازه‌سازی متغیر باید به جلوگیری از عدم پاسخگویی آن بازی‌ها کمک کند. نمونه‌های اخیر در اینجا عبارتند از Battlefield 2042، Elden Ring و Psychonauts 2 که همگی حالت‌های 60 FPS را در سری X و S ارائه می‌کنند که در Xbox One در دسترس نیستند. بازی‌های سری S کمتر از تلویزیون‌های با رزولوشن 4K بهره می‌برند، و فاقد درایو دیسک است که اگر بازی‌ها یا فیلم‌های فیزیکی زیادی دارید یا دوست دارید آنها را دست دوم بخرید، یک نقطه ضعف است. اما کوچک‌تر، سبک‌تر است، می‌تواند نسل‌های جدید بازی‌ها را بازی کند، و با اشتراک Game Pass Ultimate ارزش بسیار خوبی دارد. اگر برای بازی های ویدیویی یا تلویزیون بخرید، چیزهای زیادی در مورد 4K خواهید شنید. این نشان دهنده گام بزرگ بعدی در ویدیوهای با وضوح بالا، با 3840×2160 پیکسل - چهار برابر وضوح 1080p است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سمساری تهران بازدید نمایید
اگر برای اقامت طولانی مدت به جایی می روید، به راحتی می تواند در یک چمدان دستی جا شود. و اگر اتاق مهمان یا اجاره ای برای تعطیلات دارید، سری S چیزهای زیادی فراتر از یک جعبه پخش رسانه معمولی اضافه می کند. سرعت و عملکرد یک کنسول تمام دیجیتال نسل بعدی را با قیمتی قابل دسترس تجربه کنید. با یک کتابخانه فوری از 100 بازی با کیفیت بالا، از جمله تمام عناوین جدید استودیوی بازی‌سازی Xbox مانند Halo Infinite در روز انتشار، زمانی که Xbox Game Pass Ultimate را اضافه می‌کنید، شروع کنید.

دفعه بعد که بازی مورد نظر را شروع کردید، دقیقاً از همان جایی که آن را متوقف کردید، ادامه می‌یابد. این بسیار شبیه جابه‌جایی بین برنامه‌های باز در تلفن هوشمند است و می‌توانید این کار را با چندین بازی همزمان انجام دهید. و در زمانی که از کنسول استفاده می‌کردیم، هر بار که یک بازی را برای اولین بار در هفته‌ها راه‌اندازی می‌کنیم تا دقیقاً همان جایی که در عرض چند ثانیه آن را متوقف کرده‌ایم بارگذاری کنیم، یک تجربه لذت‌بخش است. اگر بیشتر نگران ذخیره بازی‌های زیادی برای بعد هستید، یک هارد دیسک USB مانند Toshiba Canvio Flex مقرون به صرفه‌ترین گزینه شما است. زمان بارگذاری فقط تا حدودی بهتر از Xbox One خواهد بود، و نمی‌توانید نرم‌افزار Series X و Series S را روی چنین درایوهایی بازی کنید، اما نمی‌توانید قیمت هر گیگابایت را بیشتر کنید.

اگر سال‌ها از ایکس‌باکس وان استفاده می‌کنید، تفاوت این است که به صراحت بگوییم، تکان‌دهنده است – مثل خرید اولین گوشی جدید خود در هفت سال آینده فکر کنید. هنگامی که Xbox Series X یا Series S را برای اولین بار راه اندازی می کنید، باید فوراً مشخص شود که چقدر چیزها تغییر کرده اند. پیش از این، نصب برای اولین بار برای یک کنسول معمولاً شامل وارد کردن دستی پر زحمت نام و رمز عبور از طریق صفحه کلید روی صفحه و به دنبال آن پیمایش تنظیمات کشویی با یک کنترلر بود. اکنون، می‌توانید بیشتر مراحل را از طریق تلفن اندروید یا آیفون و جدیدترین نسخه برنامه Xbox انجام دهید.

این کالا واجد شرایط تعویض رایگان، ظرف 7 روز پس از تحویل، در صورت غیرمحتمل بودن کالای آسیب دیده، معیوب یا متفاوت است که به شما تحویل داده شود. لطفاً کالا را در شرایط اولیه خود، با جعبه بیرونی مارک، برچسب‌های MRP، راهنمای کاربر، کارت‌های گارانتی، سی‌دی و لوازم جانبی اصلی در بسته‌بندی سازنده نگهداری کنید تا یک تحویل موفق در بازگشت داشته باشید. برای چند محصول، ممکن است ما یک بازدید تکنسین از محل شما را برنامه ریزی کنیم. این کالا واجد شرایط برای جایگزینی رایگان، ظرف 7 روز پس از تحویل، در صورت غیر محتمل بودن کالای آسیب دیده، معیوب یا متفاوت/اشتباه به شما است.

برای بررسی فراوانی پیشنهادات ارائه شده توسط استودیوهای بازی، می توانید ردیاب قیمت بازی های xbox را بررسی کنید. اگر یک ایکس باکس وان دارید و به یک انحصاری بزرگ و معرفی نسل نیاز دارید تا بتواند شما را آماده کند، ممکن است هنوز آن را در Xbox Series X و Series S پیدا نکنید. اگر تنها دلیلی که می‌خواهید یک کنسول جدید بخرید، بازی‌های کاملاً جدیدی است که نمی‌توانید روی ایکس‌باکس وان فعلی‌تان بازی کنید، ممکن است نیازی به عجله نداشته باشید تا کنسول جدیدی را خریداری کنید—اکثر عناوین مطرح امسال همچنان دریافت می‌شوند. Xbox Series X با هزاران بازی در چهار نسل ایکس باکس سازگار است.

در همین حال، سری S با 364 گیگابایت فضای رایگان موجود عرضه می شود. اما بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها در نرخ فریم آشکار است، که در این نسل بسیار بیشتر از گذشته به 60 فریم در ثانیه می‌رسد. هرچه فریم در ثانیه بیشتر باشد، کنترلر و بازی بیشتر با هم ارتباط برقرار می کنند. بنابراین یک سری X یا سری S جدید باید احساس کند که سریعتر و قابل اعتمادتر به ورودی های شما پاسخ می دهد.

Xbox را به اشتراک بگذارید

لطفاً کالا را در شرایط اولیه خود، بسته‌بندی اصلی، همراه با دفترچه راهنمای کاربر، کارت‌های گارانتی و لوازم جانبی اصلی در بسته‌بندی سازنده نگهداری کنید تا یک تحویل موفق در بازگشت انجام شود. اگر گیرنده یا نوار صوتی شما از HDMI برای صدا استفاده می کند، باید با Xbox Series X یا Series S مشکلی نداشته باشید. با این حال، هیچ یک از کنسول های جدید دارای پورت نوری نیستند که می تواند برای نوارهای صوتی یا گیرنده های قدیمی مشکل ساز باشد.

هنگامی که کنسول جدید شما راه اندازی شد، تفاوت در پاسخگویی و سرعت فوراً آشکار خواهد شد. هر دوی این کنسول‌های جدید از حالت خاموش شدن به داشبورد کنسول در کمتر از 20 ثانیه و از حالت آماده به کار به داشبورد کنسول در حدود سه ثانیه راه‌اندازی می‌شوند. جابه‌جایی به برنامه‌ها بسیار سریع است و تقریباً فوراً بارگیری می‌شوند. با توجه به تجربه کاربری اساسی، Xbox Series X و Series S نسبت به آخرین نسل کنسول‌ها بهبود عملکرد چشمگیری را ارائه می‌کنند.

برای اقلام تکمیل شده توسط فروشنده از دسته هنرهای زیبا، فروشندگان باید در مدت 10 روز پس از تحویل از آسیب / نقص مطلع شوند. دوربین را با جعبه مارک و تمام لوازم جانبی محصول مانند کیف دوربین و غیره به حالت اولیه برگردانید تا از لغو پیکاپ جلوگیری شود. اگر پیکاپ به دلیل محتویات مفقود/آسیب دیده لغو شود، جایگزینی را پردازش نمی کنیم. Xbox Series X و Series S هر دو از Dolby Vision در برنامه‌های سازگار، از جمله Netflix، Vudu، Disney و غیره پشتیبانی می‌کنند. از پاییز 2021، Xbox Series X و S از Dolby Vision در بازی‌های تلویزیون‌های پشتیبانی‌شده، از جمله تا 120 هرتز، پشتیبانی می‌کنند. برخی از بازی‌ها از ویژگی AutoHDR ایکس‌باکس برای خروجی در Dolby Vision استفاده می‌کنند، در حالی که انتظار می‌رود بازی‌های دیگر در این تعطیلات به طور بومی از این ویژگی پشتیبانی کنند.

در حالی که کنسول های قبلی دارای یک پورت صوتی نوری (یک درگاه تا حدودی D شکل) برای اتصال به برخی گیرنده های صوتی و نوارهای صوتی بودند، Xbox Series X و Series S فاقد این گزینه هستند. احتمالاً گزینه‌های دیگری برای شرایط خود دارید، از جمله اتصال به تلویزیون خود با HDMI و سپس استفاده از خروجی نوری آن، پشتیبانی eARC از نوارهای صوتی (که مانند عبور برای HDMI است) یا پشتیبانی صوتی USB برای هدست‌های دارای مجوز رسمی در سری X. در سری S مانند 0% تامین مالی و چند دلار تخفیف در Game Pass Ultimate در هر ماه است، در حالی که با سری X مانند 0% تامین مالی و در مجموع 35 دلار پس انداز است. اگر چک اعتباری را بگذرانید، هزینه اولیه کمتری برای کنسول نسل جدید است. با این حال، اگر هدست جدیدی دارید که دوست دارید، نیازی به آن ندارید.

این کالا به دلیل بهداشت/سلامتی و مراقبت شخصی/تندرستی/قابل مصرف بودن محصول غیر قابل برگشت است. با این حال، در صورت بعید بودن کالای آسیب دیده، معیوب یا متفاوتی که به شما تحویل داده شود، ما در صورت لزوم، بازپرداخت کامل یا جایگزینی رایگان ارائه خواهیم کرد. این کالا به دلیل بهداشت و مراقبت شخصی/قابل مصرف بودن محصول غیر قابل برگشت است. Xbox Series X و Series S نسبت به کنسول‌های نسل قبل پردازنده‌های بسیار قوی‌تری دارند - در مجاورت چهار برابر قدرتمندتر از نسل قبلی خود از نظر سرعت خام و تعداد هسته‌ها و رشته‌ها، بدون اینکه چیزی از هفت سال گذشته بگوییم. بهره وری و سایر پیشرفت ها این به معنای رابط‌های کاربری سریع‌تر و زمان‌های بارگذاری بسیار سریع‌تر، 1 و همچنین شخصیت‌ها و رفتارهای بازی پیچیده‌تر، و چیزهای بیشتری روی صفحه نمایش در هر لحظه است. Xbox Series X و Series S دارای نسل جدیدی از سخت افزارهای گرافیکی هستند که از جهات مختلف نسبت به اجزای کنسول های قبلی توانایی بیشتری دارند.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 920
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: